• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
RonOTS Ogolne Nowości / News Informacje !

Wątek zamknięty 
 
  • 1 głosów - średnia: 5
Informacje !
Energetyk
Offline

Accepted

Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2019
#81
11-08-2020, 03:32 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-08-2020, 03:33 PM przez Energetyk.)
wklejcie vergot, znowu ta sama mapa znowu ten sam rahuzian i koniec gry -.- people guys....

i zrobcie low rate pls exp 10
Auspolen
Offline

Accepted

Liczba postów: 68
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2020
#82
11-08-2020, 06:09 PM
Exp do powinien być x100. To, że łatwo się expi właśnie bardziej zachęca do gry, a i 2, 3 k lvl fajniej wygląda.
mini majk
Offline

Nieaktywowany email
Liczba postów: 126
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2019
#83
11-08-2020, 06:19 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-08-2020, 06:19 PM przez mini majk.)
ten exp 100 może być w sumie

ale wtedy będziecie płakać w *****, że się do topki nie zbliżycie
Brzymek
Offline

Warrior

Liczba postów: 234
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2011
#84
11-08-2020, 07:18 PM
problem ze 100x expem może być taki, że wszystkie dotychczasowe respy staną się bezużyteczne po tygodniu gry i trzeba będzie na bieżąco robić nowe, a nie wiadomo czy nasz ukochany GM znajdzie na to czas

Ogólnie nawet na tych bonusach co są teraz expi się szybko, trzeba będzie i tak zrobić jakieś progi zwalniające, żeby nie było kolosalnych różnic między topką i każdy mógł się w miarę rozsądnie pobić.
Energetyk
Offline

Accepted

Liczba postów: 36
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2019
#85
11-08-2020, 07:32 PM
Co do expa rozumiem, a Brzymek zmieńcie moc u exori na więcej % żeby 3 msow nie było wstanie zabić każdego
Neptun
Offline

Accepted

Liczba postów: 68
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2012
#86
11-08-2020, 07:43 PM
(11-08-2020, 06:19 PM)mini majk napisał(a): ten exp 100 może być w sumie

ale wtedy będziecie płakać w *****, że się do topki nie zbliżycie
Pisze typ co nie wbił 600 lvla :C Exp tylko Stage 200-50 optymalny dla tych co maja mniej czasu , aby aż tak nie odstawać.
Auspolen
Offline

Accepted

Liczba postów: 68
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2020
#87
11-08-2020, 07:49 PM
Brzymek
Co się przejmujesz takimi drobnostkami. Może Funerie od razu otwórzmy to ludzie którzy nic nie ogarniają będą 3 k lvl mieć Uśmiech
Mi się udaje, ze taki exp ma sens, a ten kto zacznie grać dużo później sam sobie szkodzi.
Brzymek
Offline

Warrior

Liczba postów: 234
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2011
#88
11-08-2020, 09:13 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-08-2020, 09:29 PM przez Brzymek.)
(11-08-2020, 07:49 PM)Auspolen napisał(a): Brzymek
Co się przejmujesz takimi drobnostkami. Może Funerie od razu otwórzmy to ludzie którzy nic nie ogarniają będą 3 k lvl mieć Uśmiech
Mi się udaje, ze taki exp ma sens, a ten kto zacznie grać dużo później sam sobie szkodzi.

Exp x100 może istnieć, ale trzeba do niego ustawić odpowiednie stage. Jeżeli większość ludzi chciałaby celować w serwer, gdzie mocny high-end zaczyna się na 2k lvlu, to przed jego wbiciem trzeba dobrze rozplanować w którym miejscu będzie konkretny stage exp. Obecnie po uwzględnieniu bonusów wygląda to tak:

100 lvl = x300
200 lvl = x240
300 lvl = x220
400 lvl = x190
500 lvl = x165
601 lvl = x112
700 lvl = x100
801 lvl = x75
900 lvl = x75
1000 lvl = x75
1101 lvl = x50
1200 lvl = x50
1300 lvl = x50
1400 lvl = x50
1501 lvl = x25

Po tym widać, że na 1101 lvlu zaczyna się wyhamowanie i faktycznie, gdy gm dał bonusy to ludzie wbili na serwer i do 1000+ lvla wyexpili się bardzo szybko, a później ten lvl leciał jak gówno.

Trzeba przemyśleć, w którym miejscu postawić hamulec, żeby to wszystko miało ręce i nogi. Exp x100 jako końcowy jest wykonalny, o ile też powstaną pod niego odpowiednie respy, a jeszcze nawet nie wiadomo co i jak odnośnie całości.

Osobiście bym wybrał coś typu 200x - 70x ~

Pozdrawiam
Typowy Palladyn
Offline

Accepted

Liczba postów: 56
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2019
#89
11-08-2020, 10:55 PM
(11-08-2020, 09:13 PM)Brzymek napisał(a):
(11-08-2020, 07:49 PM)Auspolen napisał(a): Brzymek
Co się przejmujesz takimi drobnostkami. Może Funerie od razu otwórzmy to ludzie którzy nic nie ogarniają będą 3 k lvl mieć Uśmiech
Mi się udaje, ze taki exp ma sens, a ten kto zacznie grać dużo później sam sobie szkodzi.

Exp x100 może istnieć, ale trzeba do niego ustawić odpowiednie stage. Jeżeli większość ludzi chciałaby celować w serwer, gdzie mocny high-end zaczyna się na 2k lvlu, to przed jego wbiciem trzeba dobrze rozplanować w którym miejscu będzie konkretny stage exp. Obecnie po uwzględnieniu bonusów wygląda to tak:

100 lvl = x300
200 lvl = x240
300 lvl = x220
400 lvl = x190
500 lvl = x165
601 lvl = x112
700 lvl = x100
801 lvl = x75
900 lvl = x75
1000 lvl = x75
1101 lvl = x50
1200 lvl = x50
1300 lvl = x50
1400 lvl = x50
1501 lvl = x25

Po tym widać, że na 1101 lvlu zaczyna się wyhamowanie i faktycznie, gdy gm dał bonusy to ludzie wbili na serwer i do 1000+ lvla wyexpili się bardzo szybko, a później ten lvl leciał jak gówno.

Trzeba przemyśleć, w którym miejscu postawić hamulec, żeby to wszystko miało ręce i nogi. Exp x100 jako końcowy jest wykonalny, o ile też powstaną pod niego odpowiednie respy, a jeszcze nawet nie wiadomo co i jak odnośnie całości.

Osobiście bym wybrał coś typu 200x - 70x ~

Pozdrawiam

Jak bedzie exp rate to podzro ja nie gram powodzenie w grze
Brzymek
Offline

Warrior

Liczba postów: 234
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2011
#90
11-08-2020, 11:00 PM
Jesteś pewien, że znasz różnicę między pojęciem "exp rate" a "exp stage" ?
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
Strony (21): « Wstecz 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Dalej »
Idź do strony 



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Tryb normalny
Tryb drzewa