Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kick'i
Autor Wiadomość
Zigii Offline
Visitor

Liczba postów: 9
Dołączył: Aug 2019
Post: #1
Kick'i
Witam, pytanko do wszystkich z ciekawości.
od 3 dni mam nieustanne kicki, co 10-15min (zwiecha 10-15 sekund, nastepnie off, i temple,) na poczatku spoko, ale za 6x razem jak padłem to juz sie robi irytujace, 2 dni, a 60 kickow okolo.
Czy ktoś z was ma podobny problem od jakiegos czasu ?
23-02-2020 05:07 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Don Kokolino Offline
Visitor

Liczba postów: 3
Dołączył: Jan 2020
Post: #2
RE: Kick'i
same here, irytujące bo szkoda cc na blessy i aola a żem biedny student jest XD
26-02-2020 11:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Brzymek Online
Warrior

Liczba postów: 162
Dołączył: Aug 2011
Post: #3
RE: Kick'i
Wykup internet na kartę w telefonie i podłącz go do kompa. Odłącz ten wcześniejszy.
Jak problem zniknie to znaczy, że problem leży po stronie twojego usługodawcy.

Pozdrawiam
27-02-2020 01:06 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | RonOTS | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS