05-07-2019, 02:25 PM
Odpowiem na kilka pytań bo widze, że już paznokcie obgryzacie. Exp będzię stage 70-15 (1 - 660 lvl) przeskok lvl wyeliminowany, artefakty będą działać na zasadzie wsadzania w dany item (będzie można ładować tylko wybrane po 2 żywioły do 6%), 1 artefakt to 1% odporności. Artefakty będą leciały z bossów, ale z jakich to już sami będziecie musieli odkryć, będą pojawiały się w inwazjach jak i respić się jak standardowy potwór.
Co do balansu - osobiście zajmowałem się dopracowania wszystkich profesji zmiany poniżej :
Został wprowadzony taki attack speed jaki był na każdym innym serwerze (na weronie był lekko zwiększony).
* RP \< Zmiany w ataku każdego rodzaju broni, gdyż początek palladyna stawiał go na najwyższej lokacie (dmg, hp, range), obecnie:
- You see a spear (Atk:15)
- You see a royal spear (Atk:20)
- You see a enchanted spear (Atk:27)
- You see a bolt (Atk:16)
- You see a power bolt (Atk:26)
- You see a magic shoot (Atk:36)
Exori sim u RP jak i u EK'a został lekko zniwelowany do poziomu jaki powinien zawsze być (skallowanie na wyższym lvl w normie), dostał za to wzmocniony basic attack. Zostało też dodanych kilka nowych broni dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* EK \< Knight tak jak napisałem wyżej dostał lekkie nerfa na 'exori sim', ale dostał podobnie jak palladyn buffa do basic attacku. Tutaj zaszły większe zmiany w broni dwuręcznej, gdyż praktycznie nie było różnicy między 1-hand, a 2-hand. Teraz min. dmg w broni dwuręcznej to 25% czyli nie ma szans na miss.
Knight dostał też lekko większe leczenie, gdyż był po prostu zbyt słaby i nie był w stanie wyleczyć się od 2 sorców na mniejszych lvl. Zostało też dodanych kilka nowych itemów dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* MS/ED \< Tutaj natomiast nie było jakiś radykalnych zmian, został poprawiony early dmg z powodu zabijania 200 msem 200 msa na ue + wand teraz już nie ma tego problemu. Druid dostaje z dniem startu mocny paraliż, co do zabierania many jeszcze nie jest ustalone czy będzie zabierał 15% many czy od startu 1200. Możliwy do robienia od 90 mlvl (w uzyciu tylko dla druida) i wzmocnione summony typu (elite archer, guardian). Magiczne profesje dostały też lekki buff na wandy, gdyż poprzednie ulepszanie wanda po prostu było nieopłacalne, żeby robić 6/16 za 2% magicznych obrażen (4k ue + 80 dmg). Nie jest to jakiś ogromny boost, ale maksowanie broni u magicznych teraz będzie bardziej opłacalne.
You see a springsprout rod (Atk:195 Def:34). It adds 10.725% magic damage.
You see a gods staff (Atk:250 Def:45). It adds 13.75% magic damage.
^ Tak to obecnie wygląda
Co do ładowania itemów artefaktami zanim się pojawi wiki to mogę wam tu udostępnić itemy, które będą możliwe do ładowania a co jest dla jakiej profesji to już musicie sami odkryć
:
![[Obrazek: UO00071.png]](https://i.postimg.cc/Pqz7jk7C/UO00071.png)
- Queen Helmet
- Queen Armor
- Magic Mantle
- Lava Armor
- Medusa Armor
- Darkness Armor
- Holy Armor
- Mage Hat
- Light Boots
- Mystic Draken Boots
- Magic Draken Boots
- Mystic Helmet
- Angel Legs
- Angel Armor
- Magic Scale Armor
- Magician Legs
- Dragon Scale Legs
- Glory Helmet
Tarczy nie będzie można boostować mają już wbudowany podstawowy resistance typu:
* You see a grass shield (Atk:0 Def:36 Option:+0 Level:+0 Luck: 0%). Resistance: physical 3%, poison 3%, earth 3%.
Osoby, które testowały serwer miały lekką przewagę nad wszystkimi, którzy jedyne co wiedzą o projekcie to to, że startuje jutro więc napisze wam zmiankach w potworach, które już były i te, które pojawiły się na mainlandzie.
Barbariany na Ice Landzie zostały zmodyfikowane i są porównywalne z dl/ frostami, jednakże trochę silniejsze.
![[Obrazek: UO0010232.png]](https://i.postimg.cc/t4HTS3G9/UO0010232.png)
Pirat Camp również został przerobiony, ale nie polecam wybierać się tam magicznymi profesjami przed 300 lvlem.
![[Obrazek: UO00132312323.png]](https://i.postimg.cc/ZYV2D4kn/UO00132312323.png)
Na Darashii pojawiły się pustynne skorpiony, polecam sprawdzić gdzieś na 150 lvlu.
![[Obrazek: UO0017435345.png]](https://i.postimg.cc/9FxRKzVD/UO0017435345.png)
Resztę już sami sobie odkryjecie.
Co do balansu - osobiście zajmowałem się dopracowania wszystkich profesji zmiany poniżej :
Został wprowadzony taki attack speed jaki był na każdym innym serwerze (na weronie był lekko zwiększony).
* RP \< Zmiany w ataku każdego rodzaju broni, gdyż początek palladyna stawiał go na najwyższej lokacie (dmg, hp, range), obecnie:
- You see a spear (Atk:15)
- You see a royal spear (Atk:20)
- You see a enchanted spear (Atk:27)
- You see a bolt (Atk:16)
- You see a power bolt (Atk:26)
- You see a magic shoot (Atk:36)
Exori sim u RP jak i u EK'a został lekko zniwelowany do poziomu jaki powinien zawsze być (skallowanie na wyższym lvl w normie), dostał za to wzmocniony basic attack. Zostało też dodanych kilka nowych broni dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie

* EK \< Knight tak jak napisałem wyżej dostał lekkie nerfa na 'exori sim', ale dostał podobnie jak palladyn buffa do basic attacku. Tutaj zaszły większe zmiany w broni dwuręcznej, gdyż praktycznie nie było różnicy między 1-hand, a 2-hand. Teraz min. dmg w broni dwuręcznej to 25% czyli nie ma szans na miss.
Knight dostał też lekko większe leczenie, gdyż był po prostu zbyt słaby i nie był w stanie wyleczyć się od 2 sorców na mniejszych lvl. Zostało też dodanych kilka nowych itemów dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie

* MS/ED \< Tutaj natomiast nie było jakiś radykalnych zmian, został poprawiony early dmg z powodu zabijania 200 msem 200 msa na ue + wand teraz już nie ma tego problemu. Druid dostaje z dniem startu mocny paraliż, co do zabierania many jeszcze nie jest ustalone czy będzie zabierał 15% many czy od startu 1200. Możliwy do robienia od 90 mlvl (w uzyciu tylko dla druida) i wzmocnione summony typu (elite archer, guardian). Magiczne profesje dostały też lekki buff na wandy, gdyż poprzednie ulepszanie wanda po prostu było nieopłacalne, żeby robić 6/16 za 2% magicznych obrażen (4k ue + 80 dmg). Nie jest to jakiś ogromny boost, ale maksowanie broni u magicznych teraz będzie bardziej opłacalne.
You see a springsprout rod (Atk:195 Def:34). It adds 10.725% magic damage.
You see a gods staff (Atk:250 Def:45). It adds 13.75% magic damage.
^ Tak to obecnie wygląda
Co do ładowania itemów artefaktami zanim się pojawi wiki to mogę wam tu udostępnić itemy, które będą możliwe do ładowania a co jest dla jakiej profesji to już musicie sami odkryć

![[Obrazek: UO00071.png]](https://i.postimg.cc/Pqz7jk7C/UO00071.png)
- Queen Helmet
- Queen Armor
- Magic Mantle
- Lava Armor
- Medusa Armor
- Darkness Armor
- Holy Armor
- Mage Hat
- Light Boots
- Mystic Draken Boots
- Magic Draken Boots
- Mystic Helmet
- Angel Legs
- Angel Armor
- Magic Scale Armor
- Magician Legs
- Dragon Scale Legs
- Glory Helmet
Tarczy nie będzie można boostować mają już wbudowany podstawowy resistance typu:
* You see a grass shield (Atk:0 Def:36 Option:+0 Level:+0 Luck: 0%). Resistance: physical 3%, poison 3%, earth 3%.
Osoby, które testowały serwer miały lekką przewagę nad wszystkimi, którzy jedyne co wiedzą o projekcie to to, że startuje jutro więc napisze wam zmiankach w potworach, które już były i te, które pojawiły się na mainlandzie.
Barbariany na Ice Landzie zostały zmodyfikowane i są porównywalne z dl/ frostami, jednakże trochę silniejsze.
![[Obrazek: UO0010232.png]](https://i.postimg.cc/t4HTS3G9/UO0010232.png)
Pirat Camp również został przerobiony, ale nie polecam wybierać się tam magicznymi profesjami przed 300 lvlem.
![[Obrazek: UO00132312323.png]](https://i.postimg.cc/ZYV2D4kn/UO00132312323.png)
Na Darashii pojawiły się pustynne skorpiony, polecam sprawdzić gdzieś na 150 lvlu.
![[Obrazek: UO0017435345.png]](https://i.postimg.cc/9FxRKzVD/UO0017435345.png)
Resztę już sami sobie odkryjecie.
Kiszon.