• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
RonOTS Ogolne Nowości / News Werona - aktualizacja #4

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Werona - aktualizacja #4
Matem
Offline

Imperator
Liczba postów: 329
Liczba wątków: 164
Dołączył: Sep 2010
#1
31-12-2018, 07:52 PM
Witajcie,

Standardowo w tym miejscu mieli byśmy dla Was życzenia, jednak o tym później, bo tym razem aktualizacja przyszła nieco szybciej niż w cyklu tygodniowym. Mamy dla Was garść poprawek, z którymi nie chcemy czekać do ... przyszłego roku Oczko

Najważniejsza sprawa, czyli poprawki w balansie profesji - od dzisiaj paladyni utracą swoją siłę w PvP. Największa zmiana jest jednak związana z rycerzami - od dziś wszystkie bronie dwuręczne dla tejże profesji będą gwarantowały minimalny atak na poziomie 25% maksimum. Dla pozostałych broni - bez zmian. Dodatkowo moc rycerzy w PvP została zwiększona. Profesje magiczne na chwilę obecną pozostają bez zmian.

Rozwiązania doczekał się również problem z blokującym się okienkiem Party w przypadku kiedy drużyna została rozwiązana - blokada została usunięta.

Oferta Old Green Djinna została nieznacznie zmodyfikowana - będzie skupował on młotki z Plaguesmith oraz peleryny z The Count. Zaprzestanie on jednak handlować kuszami (te w dalszym ciągu dostępne są u NPC Perac).

Nieznacznie poprawione zostały potwory: obszarowe czary Cave Golema zostały zmniejszone, co pozwoli na wygodniejsze hunty w drużynie. Dodatkowo doświadczenie za zabicie The Count wzrośnie. Oba potwory zostały również uwzględnione w taskach - dodatkowe 5% doświadczenia za zabicie 100 sztuk.

Kończąc - życzę Wam wszystkim w imieniu całej obsługi wszystkiego najlepszego w nadchodzącym, 2019 roku. A do życzeń dodam bonus - do najbliższego restartu na serwerze będzie stały loot rate 3.0 oraz bonus +5% exp. Dodatkowo 1 stycznia będzie w dalszym ciągu aktywny sam bonus +5% exp.

Ekipa RonOTS.
Lodzkiks
Offline

Warrior
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 127
Dołączył: Sep 2010
#2
31-12-2018, 08:06 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2018, 08:06 PM przez Lodzkiks.)
" To bylo twoje najlepsze obrazenie w magii jak do tej pory. Wynioslo ono: 2347. "

no teraz to juz lepiej Uśmiech a nie jakies 1.6 k

Szczęśliwego Nowego Roku Matemie Uśmiech


M
aŁyDuży uśmiech
Mirafiori
Offline

Visitor

Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2010
#3
31-12-2018, 09:52 PM
No i ekiem można teraz normalnie grać Duży uśmiech

szczęśliwego wszystkim!
RonOTS Rules
Karius
Offline

Visitor

Liczba postów: 13
Liczba wątków: 11
Dołączył: Dec 2018
#4
01-01-2019, 06:35 PM
Fajnie że dużo pracy i napraw.

Dobrze by było 2 serwer przygotować np na koniec stycznia. lub lutego i rozreklamować go =) z innym rate.
altomec2
Offline

Visitor

Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
#5
01-01-2019, 11:47 PM
Zmieńcie coś na rooku, dodajcie jakis respawan ze smoczkami/malymi dl. Jakiegoś npc z lootem, albo chociaz do Fiska skup takich rzeczy jak np. boh, crystal mace etc. Peace
Brzymek
Offline

Warrior

Liczba postów: 234
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2011
#6
02-01-2019, 10:41 AM
Byłem na tych smiesznych countach, ma chyba ponad 10k życia i daje expa co 2 warlocki i nie ma loota, więc 80% respawnów na tym otsie jest lepsze niż county.

Count zawsze był mobem z dobrym przelicznikiem hp/exp, z tego co pamiętam to więcej expa dawał niż miał hp.
Lodzkiks
Offline

Warrior
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 127
Dołączył: Sep 2010
#7
02-01-2019, 01:19 PM
10k to raczej chyba nie ma, bo ubijam to ekiem w miare szybko, ig chyba ma 10k, to ig mecze

http://oldwiki.ronots.com/index.php/Hrabia

wg wiki ma 2,3k hp ? chyba, ze na weronie jest inaczej, bo tak wiem wiki jest stara.

ale fakt, expa daje malo ;/ i loot marny


M
aŁyDuży uśmiech
Auguscik
Offline

Accepted

Liczba postów: 36
Liczba wątków: 12
Dołączył: Sep 2010
#8
02-01-2019, 01:34 PM
DMG PALADYNA
500 rp kusza 29 atk
PRZED UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
1500 w pvp

PO UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
800 w pvp

za dużo źle ale za mało też źle
500 ms wali w pvp 1800 z ue
gdzie w potwory bije po 4500.
To może ustalmy ogólnie dla każdej profesji, że w pvp moc czarów wyniesie 33% i problem z głowy. EK i RP skiluja i maksuja bronie żeby tyle bić, a ms ed biega tylko i expi na ue a dmg sam rosnie. Moim zdaniem niesprawiedliwie oskarżało się rp o taki dmg, a jeżeli już zmniejszyć to na równy % z ms
Ciocia dobra rada.
Matem
Offline

Imperator
Liczba postów: 329
Liczba wątków: 164
Dołączył: Sep 2010
#9
02-01-2019, 03:47 PM
@up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.
Auguscik
Offline

Accepted

Liczba postów: 36
Liczba wątków: 12
Dołączył: Sep 2010
#10
02-01-2019, 05:49 PM
(02-01-2019, 03:47 PM)Matem napisał(a): @up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.

No przyznam racje, ale wymieniłem główny oręż ms i rp. Mas san u rp nie robi za wiele a kosztuje więcej many jak ue ms. Sądze tylko iż % obrażeń w pvp powinien być wszędzie taki sam. Równie dobrze ms ma sd które kosztuje go pare gp a zadaje również obrażenia.
Najlepiej po staremu, każdy ma w pvp 50% mocy i tyle. wtedy ms walnie za 2k tego ue i paladyn walnie za 1500 sima, przy czym ms wrzuci utamo exori i przyjmie 900 dmg a palek jedyne co ma to mr. Chodzi nie o to żeby palkiem zabijać msów na 2 simy, ale o to żeby dało się kogoś przegonić z respa nie zwołując pół serwera żeby ubić 300 paladyna mając 500 poziom Uśmiech
Ciocia dobra rada.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Strony (3): 1 2 3 Dalej »



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Tryb normalny
Tryb drzewa