RonOTS

Pełna wersja: Update kolejne addony i poprawki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, w dzisiejszym updacie dochodzi reszta addonów oraz kilka innych rzeczy, o to lista:
Dodany npc Bella(addon citizena) na rookgardzie, południowy wschód od miasta w małym domku.
Dodany npc Skyen outfit BOB, biblioteka przy wyjściu poi(przed premium)
Dodany npc Renhill outfit Nightmare, Pits of inferno Carlin.
Dodany npc Furious outfit druid, zamek z warlockami zachód yanta ore.
Dodany npc Eroth outfit Oriental, magiczny budynek na opuszczonej pirackiej wyspie.
Dodany npc Anov outfit Norseman, resp barbarianów ice land.

Dodany loot mistycznych drakenskich butów do draken elite.
Od tej pory dragon scale legs oraz angel legs dają również distance fighting.
Lekko zwiększony loot z chakoy oraz behemoth clawa z Gladiatuza.
Golden halberd dodany do djinna.
Początek przebudowy Edron oraz Yanta Ore, jako odświeżenie oraz przygotowanie do nowego questa.

Pozdrawiam!
Cieszę się, że się podoba, ale czemu miałby się exp zmienić?
Pozdrawiam!
Tylko nie zmieniajcie nie po to wybocilem zeby teraz mnie ktos dogonil
PS gosia zadzowon pilne ops
to wprowadzic nowego questa, zrobic reset i jazda
Nie będzie żadnego resetu i nowego servera w najbliższym czasie, to mogę wam powiedzieć już teraz.

Pozdrawiam!
Serwer Toskania , którego każdy gracz oczekuje zyski i rozwój ronots.com i zwiększenie liczebności graczy przedstawiam swoje pomysły na otwarcie projektu.

Projekt Toskania
- Wprowadzenie do sms shopu gemów takich jak
Gem Of Life 10pp
Gem Of Wisdom 20pp
Gem Of Luck 50pp
Gem Of Chaos 300pp
- Wprowadzenie staminy sprawnie działającej czyli w przypadku 24h od zamkniecia do otwarcia otsa gracz może swobodnie być online 12 godzin na zielonej staminie czyli 100% expa non stop
Od 12 do 18 godzin zółta exp spada o 50 % do dołu
powyżej 18 godzin czerwona 10 % expa za potwora tylko.
- Przy Czym w sklepie powinien pojawić się Stamina Doll regenerujacy do zielonej staminy na 0 - w cenie np 300-400pp

Skoro Matem nie chce zresetowac punktów to oczysci wszelkich graczy z punktow i zbuduje nowe zyski dla serwera oprócz tego każdy bot przestanie bocić po 20 /h na dobę tylko trzeba to ładnie dopracować z regeneracja czasu gdy jest offline także. Czyli 12 h gra , 12h offline i wraca do 0 stamina

Zwiększenie expa ten współczynnik musielibyśmy przetestować ale im więcej ludzi będzie miało prościej zdobyć lvl 400 - 500 i więcej bedzie ich online tym wiecej utrzyma sie przy gre bo nie odpuszcza gry na starcie.

Wprowadzenie systemu cast on
!cast bez hasla 5% bonus expa
!cast z haslem bez bonusu mozliwosc pokazania innym graczom expienia
!cast twitch - osoby , które reklamuja twojego otsa za punkty premium lub zlotowki w zaleznosci jak chcesz podejsc do tego

Wprowadzenie przekuwania broni zmieniłbym tu definitywnie to wprowadzajac po 1 pentagramie mozliwosc przekucia broni czyli jesli mamy wyborowosc itema nr 1 i mamy go 6/16 to mozemy go przekuc na 1 recznę

Oczywiście aby przekuć bron nie bedzie latwo - trzeba tu dodać respa z pojedynczymi meduzami z ktorych leca jady i uzywa sie nozyka zeby je skorować tak jak kiedys to bylo najfajniejsze na ron otsie bo dawalo jakis cel - przy czym musimy zabic np 1000 meduz i zebrać 300-500 jadów - do ustalenia.
+ Złoto np 500 cc i + Essencje 5000 i cos z prostego potwora np z ghoula 200 szmat brazowych czy z guardow 200 iron ore. np tak zeby kazdy item nabral wartosci przeliczonej na pp w zakupie od innych graczy.

Statystycznie przedział lvlowy masz serwer zbudowany na gigantyczna mape i jesli podwyzszy to expa ze tak wiekszosc graczy po 30 dniach gry bedzie miala przedzial 700-800-900 lvle to nie bedzie to kolidowalo

Na moje przy dzisiejszej liczbie osob grajacych w tibie i tzw old graczach , ktorzy maja malo czasu na to to jest najlepszy wspolczynnik

Blessy - wspolczynnik smierci na 1 blessie zbalansowac tak zeby zwykly gracz np w przyblizeniu

1- od potwora 2% od gracza 2,5 %
2 - od potwora 1,8% od gracza 1,6 % - ten istniejacy w shopie za 25 pp
3- nowy od potwora 1,4 % od gracza 1,2 % - wprowadziłbym go na darashi na prawo od miasta w długim tunelu np 100 kratkowym odrazu przy wyjsciu z miasta.
Płacąc 100 esencji oraz 100 cc i gospodarka zacznie się budować

Exp mysle ze
100 - 300 - 100 do 81x
301 - 500 - 80 do 61x
501 - 700 - 60 - 51 x
701 - 900 - 50 - 41 x
901 - 1100 - 40 - 31 x
1101 - 1300 - 30 - 21 x
1301 + 20x

Wypowiedzi mile widziane =)
Wprowadzanie zmian na jakiekolwiek płaszczyźnie w sms shopie jest bez sensu na tym projekcie ze względu na miliony pp znajdujące się na kontach.
Dajcie nowy serwer na nowej stronie, zupełnie inny projekt i gospodarka będzie śmigała
Gra coraz mniej osob juz ponizej 20
Potrzebne sa jakiekolwiek radykalne zmiany.
Co wam szkodzi?
Juz napewno nic nie zaszkodzi nawet jak bys dawal 100 cc I 100pp za zalogowanie sie raz dziennie.
Tylko zawsze tu byl problem z hojnoscia na tym serwerze w mysl zasady chytry 3 razy Traci.
ta, i jeszcze exp rune co sie klika i dodaje instant 50 lvli XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Powiem Ci take brzymku olbrzymku , moze dawac nawet 1k lvla serwer jest skazany na zaglade, temu sa 2 drogi
1 czekasz az sie wykrawi I bed@ 3 osoby online 1 IP
2 robisz z niego poligon doswiadczanly

Dopoki nie bedzie serwera gdzie gra sie 100% bez bota z sensownym sklepem premium a pp nie zostana zamrozone.
Ten serwer nigdy nie bedzie generowal zyskow ktore by sie przelozyly na jego jakosc.
Stron: 1 2