RonOTS

Pełna wersja: Werona - aktualizacja #4
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witajcie,

Standardowo w tym miejscu mieli byśmy dla Was życzenia, jednak o tym później, bo tym razem aktualizacja przyszła nieco szybciej niż w cyklu tygodniowym. Mamy dla Was garść poprawek, z którymi nie chcemy czekać do ... przyszłego roku Oczko

Najważniejsza sprawa, czyli poprawki w balansie profesji - od dzisiaj paladyni utracą swoją siłę w PvP. Największa zmiana jest jednak związana z rycerzami - od dziś wszystkie bronie dwuręczne dla tejże profesji będą gwarantowały minimalny atak na poziomie 25% maksimum. Dla pozostałych broni - bez zmian. Dodatkowo moc rycerzy w PvP została zwiększona. Profesje magiczne na chwilę obecną pozostają bez zmian.

Rozwiązania doczekał się również problem z blokującym się okienkiem Party w przypadku kiedy drużyna została rozwiązana - blokada została usunięta.

Oferta Old Green Djinna została nieznacznie zmodyfikowana - będzie skupował on młotki z Plaguesmith oraz peleryny z The Count. Zaprzestanie on jednak handlować kuszami (te w dalszym ciągu dostępne są u NPC Perac).

Nieznacznie poprawione zostały potwory: obszarowe czary Cave Golema zostały zmniejszone, co pozwoli na wygodniejsze hunty w drużynie. Dodatkowo doświadczenie za zabicie The Count wzrośnie. Oba potwory zostały również uwzględnione w taskach - dodatkowe 5% doświadczenia za zabicie 100 sztuk.

Kończąc - życzę Wam wszystkim w imieniu całej obsługi wszystkiego najlepszego w nadchodzącym, 2019 roku. A do życzeń dodam bonus - do najbliższego restartu na serwerze będzie stały loot rate 3.0 oraz bonus +5% exp. Dodatkowo 1 stycznia będzie w dalszym ciągu aktywny sam bonus +5% exp.

Ekipa RonOTS.
" To bylo twoje najlepsze obrazenie w magii jak do tej pory. Wynioslo ono: 2347. "

no teraz to juz lepiej Uśmiech a nie jakies 1.6 k

Szczęśliwego Nowego Roku Matemie Uśmiech
No i ekiem można teraz normalnie grać Duży uśmiech

szczęśliwego wszystkim!
Fajnie że dużo pracy i napraw.

Dobrze by było 2 serwer przygotować np na koniec stycznia. lub lutego i rozreklamować go =) z innym rate.
Zmieńcie coś na rooku, dodajcie jakis respawan ze smoczkami/malymi dl. Jakiegoś npc z lootem, albo chociaz do Fiska skup takich rzeczy jak np. boh, crystal mace etc. Peace
Byłem na tych smiesznych countach, ma chyba ponad 10k życia i daje expa co 2 warlocki i nie ma loota, więc 80% respawnów na tym otsie jest lepsze niż county.

Count zawsze był mobem z dobrym przelicznikiem hp/exp, z tego co pamiętam to więcej expa dawał niż miał hp.
10k to raczej chyba nie ma, bo ubijam to ekiem w miare szybko, ig chyba ma 10k, to ig mecze

http://oldwiki.ronots.com/index.php/Hrabia

wg wiki ma 2,3k hp ? chyba, ze na weronie jest inaczej, bo tak wiem wiki jest stara.

ale fakt, expa daje malo ;/ i loot marny
DMG PALADYNA
500 rp kusza 29 atk
PRZED UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
1500 w pvp

PO UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
800 w pvp

za dużo źle ale za mało też źle
500 ms wali w pvp 1800 z ue
gdzie w potwory bije po 4500.
To może ustalmy ogólnie dla każdej profesji, że w pvp moc czarów wyniesie 33% i problem z głowy. EK i RP skiluja i maksuja bronie żeby tyle bić, a ms ed biega tylko i expi na ue a dmg sam rosnie. Moim zdaniem niesprawiedliwie oskarżało się rp o taki dmg, a jeżeli już zmniejszyć to na równy % z ms
@up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.
(02-01-2019, 03:47 PM)Matem napisał(a): [ -> ]@up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.

No przyznam racje, ale wymieniłem główny oręż ms i rp. Mas san u rp nie robi za wiele a kosztuje więcej many jak ue ms. Sądze tylko iż % obrażeń w pvp powinien być wszędzie taki sam. Równie dobrze ms ma sd które kosztuje go pare gp a zadaje również obrażenia.
Najlepiej po staremu, każdy ma w pvp 50% mocy i tyle. wtedy ms walnie za 2k tego ue i paladyn walnie za 1500 sima, przy czym ms wrzuci utamo exori i przyjmie 900 dmg a palek jedyne co ma to mr. Chodzi nie o to żeby palkiem zabijać msów na 2 simy, ale o to żeby dało się kogoś przegonić z respa nie zwołując pół serwera żeby ubić 300 paladyna mając 500 poziom Uśmiech
Stron: 1 2 3