RonOTS

Pełna wersja: Werona - aktualizacja #3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie,

Jak co tydzień - mamy dla Was garść nowości. Dzisiejszy update skupia się na dwóch ważnych aspektach rozgrywki - szybkość chodzenia oraz miejsca do expienia dla postaci niemagicznych oraz team hunt.

Zmiany w obrębie mapy:
* udostępnienie części Wyspy Więziennej - respawny The Count (nowy potwór), wejście na Yanta Ore
* Premium - Plugawe Kowale, dodatkowy respawn
* Premium - respawn pod team hunt z Trujacymi Demonami oraz Golemami Jaskiniowymi (nowy potwór)
* pomniejsze poprawki na mapie



Szybkość chodzenia - od teraz BoH oraz Furious Boots na pewno zauważalnie dodają prędkość i są uwzględniane przez komendę !speed. Dodatkowo postacie niemagicze zyskały dodatkowe czary przyśpieszające: utani san hur dla paladynów oraz utani tempo hur dla rycerzy. Dodatkowo do gry trafił jeszcze jeden przedmiot - Helmet of the Deep, który znacznie zwiększa prędkość poruszania się pod wodą - do zdobycia w nowej misji. Ostatnia już zmiana w szybkości chodzenia, to wprowadzenie ograniczenia szybkości chodzenia po osiągnięciu 400 poziomu. Jest to zmiana eksperymentalna i jeśli nie spotka się z aprobatą graczy - zostanie wycofana. Myślimy jednak, że pozytywnie wpłynie ona na aspekty PvP w grze.

Cały czas pracujemy nad poprawkami w balansie postaci niemagicznych - będziemy Was informować o dokładniejszym terminie wprowadzenia zmian.

Ekipa RonOTS.
" Cały czas pracujemy nad poprawkami w balansie postaci niemagicznych "

Matem, czy cos w tym upie bedzie dla eka poprawą ? mowa tu o wiekszym biciu ? :d
Zapraszam do tego watku przy okazji xd

http://www.forum.ronots.com/thread-14727...l#pid87323
ja bym addony porobił
czemu ed bije po 250 z sd na uexori i mr ? w ludzi to jest jakis zart na 400 lvlu? Rp bije tyle z power bolta .....
A więc wyrażam swoją dezaprobatę względem zatrzymania się rozwoju speeda na 400lv ;/ ubolewam również nad brakiem addonow itd reszta jest git chociaż z tym rp to jednak można by mu obniżyć damage w pvp chociaż o 5-10% Fajnie że powstają nowe respy i dokądś to zmierza ;d
Może jakaś mała podpowiedź co do questu na helmet of the deep?
Co do biegania usunąłbym to ograniczenie.
(29-12-2018, 09:51 AM)Tikkyy napisał(a): [ -> ]Może jakaś mała podpowiedź co do questu na helmet of the deep?

Przydało by się, całe yanta i okolice podwodne zbadane i ani śladu :/
(29-12-2018, 01:21 PM)Francus napisał(a): [ -> ]atulizacje ????zal ,zmiencie obsluge bo niemam obowiazku odpisywac obsludze a tym bardziej dostac bana za to

ok
Stron: 1 2