Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werona - aktualizacja #4
Autor Wiadomość
Matem Offline
Imperator

Liczba postów: 844
Dołączył: Sep 2010
Post: #1
Werona - aktualizacja #4
Witajcie,

Standardowo w tym miejscu mieli byśmy dla Was życzenia, jednak o tym później, bo tym razem aktualizacja przyszła nieco szybciej niż w cyklu tygodniowym. Mamy dla Was garść poprawek, z którymi nie chcemy czekać do ... przyszłego roku Oczko

Najważniejsza sprawa, czyli poprawki w balansie profesji - od dzisiaj paladyni utracą swoją siłę w PvP. Największa zmiana jest jednak związana z rycerzami - od dziś wszystkie bronie dwuręczne dla tejże profesji będą gwarantowały minimalny atak na poziomie 25% maksimum. Dla pozostałych broni - bez zmian. Dodatkowo moc rycerzy w PvP została zwiększona. Profesje magiczne na chwilę obecną pozostają bez zmian.

Rozwiązania doczekał się również problem z blokującym się okienkiem Party w przypadku kiedy drużyna została rozwiązana - blokada została usunięta.

Oferta Old Green Djinna została nieznacznie zmodyfikowana - będzie skupował on młotki z Plaguesmith oraz peleryny z The Count. Zaprzestanie on jednak handlować kuszami (te w dalszym ciągu dostępne są u NPC Perac).

Nieznacznie poprawione zostały potwory: obszarowe czary Cave Golema zostały zmniejszone, co pozwoli na wygodniejsze hunty w drużynie. Dodatkowo doświadczenie za zabicie The Count wzrośnie. Oba potwory zostały również uwzględnione w taskach - dodatkowe 5% doświadczenia za zabicie 100 sztuk.

Kończąc - życzę Wam wszystkim w imieniu całej obsługi wszystkiego najlepszego w nadchodzącym, 2019 roku. A do życzeń dodam bonus - do najbliższego restartu na serwerze będzie stały loot rate 3.0 oraz bonus +5% exp. Dodatkowo 1 stycznia będzie w dalszym ciągu aktywny sam bonus +5% exp.

Ekipa RonOTS.
31-12-2018 07:52 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lodzkiks Offline
Priest

Liczba postów: 548
Dołączył: Sep 2010
Post: #2
RE: Werona - aktualizacja #4
" To bylo twoje najlepsze obrazenie w magii jak do tej pory. Wynioslo ono: 2347. "

no teraz to juz lepiej Uśmiech a nie jakies 1.6 k

Szczęśliwego Nowego Roku Matemie Uśmiech



M
aŁyDuży uśmiech
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2018 08:06 PM przez Lodzkiks.)
31-12-2018 08:06 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Mirafiori Offline
Visitor

Liczba postów: 8
Dołączył: Nov 2010
Post: #3
RE: Werona - aktualizacja #4
No i ekiem można teraz normalnie grać Duży uśmiech

szczęśliwego wszystkim!

RonOTS Rules
31-12-2018 09:52 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Karius Offline
Visitor

Liczba postów: 9
Dołączył: Dec 2018
Post: #4
RE: Werona - aktualizacja #4
Fajnie że dużo pracy i napraw.

Dobrze by było 2 serwer przygotować np na koniec stycznia. lub lutego i rozreklamować go =) z innym rate.
01-01-2019 06:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
altomec2 Offline
Visitor

Liczba postów: 1
Dołączył: Mar 2013
Post: #5
RE: Werona - aktualizacja #4
Zmieńcie coś na rooku, dodajcie jakis respawan ze smoczkami/malymi dl. Jakiegoś npc z lootem, albo chociaz do Fiska skup takich rzeczy jak np. boh, crystal mace etc. Peace
01-01-2019 11:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Brzymek Offline
Accepted

Liczba postów: 49
Dołączył: Aug 2011
Post: #6
RE: Werona - aktualizacja #4
Byłem na tych smiesznych countach, ma chyba ponad 10k życia i daje expa co 2 warlocki i nie ma loota, więc 80% respawnów na tym otsie jest lepsze niż county.

Count zawsze był mobem z dobrym przelicznikiem hp/exp, z tego co pamiętam to więcej expa dawał niż miał hp.
02-01-2019 10:41 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lodzkiks Offline
Priest

Liczba postów: 548
Dołączył: Sep 2010
Post: #7
RE: Werona - aktualizacja #4
10k to raczej chyba nie ma, bo ubijam to ekiem w miare szybko, ig chyba ma 10k, to ig mecze

http://oldwiki.ronots.com/index.php/Hrabia

wg wiki ma 2,3k hp ? chyba, ze na weronie jest inaczej, bo tak wiem wiki jest stara.

ale fakt, expa daje malo ;/ i loot marny



M
aŁyDuży uśmiech
02-01-2019 01:19 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Auguscik Offline
Accepted

Liczba postów: 78
Dołączył: Sep 2010
Post: #8
RE: Werona - aktualizacja #4
DMG PALADYNA
500 rp kusza 29 atk
PRZED UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
1500 w pvp

PO UPDATE
3200 w wrl
2600 w demony
800 w pvp

za dużo źle ale za mało też źle
500 ms wali w pvp 1800 z ue
gdzie w potwory bije po 4500.
To może ustalmy ogólnie dla każdej profesji, że w pvp moc czarów wyniesie 33% i problem z głowy. EK i RP skiluja i maksuja bronie żeby tyle bić, a ms ed biega tylko i expi na ue a dmg sam rosnie. Moim zdaniem niesprawiedliwie oskarżało się rp o taki dmg, a jeżeli już zmniejszyć to na równy % z ms

Ciocia dobra rada.
02-01-2019 01:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Matem Offline
Imperator

Liczba postów: 844
Dołączył: Sep 2010
Post: #9
RE: Werona - aktualizacja #4
@up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.
02-01-2019 03:47 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Auguscik Offline
Accepted

Liczba postów: 78
Dołączył: Sep 2010
Post: #10
RE: Werona - aktualizacja #4
(02-01-2019 03:47 PM)Matem napisał(a):  @up
Czemu porownujesz exori sim które nie kosztuje nic many z czarem na którego użycie ms musi użyć około 4 mana fluidow? Może jak porownujesz to rób to dobrze.

No przyznam racje, ale wymieniłem główny oręż ms i rp. Mas san u rp nie robi za wiele a kosztuje więcej many jak ue ms. Sądze tylko iż % obrażeń w pvp powinien być wszędzie taki sam. Równie dobrze ms ma sd które kosztuje go pare gp a zadaje również obrażenia.
Najlepiej po staremu, każdy ma w pvp 50% mocy i tyle. wtedy ms walnie za 2k tego ue i paladyn walnie za 1500 sima, przy czym ms wrzuci utamo exori i przyjmie 900 dmg a palek jedyne co ma to mr. Chodzi nie o to żeby palkiem zabijać msów na 2 simy, ale o to żeby dało się kogoś przegonić z respa nie zwołując pół serwera żeby ubić 300 paladyna mając 500 poziom Uśmiech

Ciocia dobra rada.
02-01-2019 05:49 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | RonOTS | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS