02-09-2019, 10:21 PM
Witam, chciałem poinformować graczy, że przez kilka ostatnich dni i przez następne 3-4dni jestem praktycznie niedostępny z nagłych powodów osobistych co nie oznacza, że prace nad serwerem są wstrzymane.
Niedługo będą kolejne aktualizacje i nowości
Jednocześnie chciałem powiedzieć, że wszyscy gracze, którzy spotkali się z błędem przez który po zakupie z domku stracili pp a nie otrzymali zakupionego przedmiotu w ciągu kilku najbliższych dni dostaną zwrot pp.
Na ten moment błąd jest zlokalizowany, naprawiany i szukamy osób poszkodowanych, ale nie jest to szybki proces dlatego do trwa.
Następna sprawa, która nie ułatwia nam sprawy i wydłuża ten proces to spora liczba graczy, która wykorzystuje fakt wystąpienia tego błędu próbując wyłudzać zwrot pp, dlatego wygląda tak a nie inaczej.
Podsumowując niedługo błąd będzie poprawiony a wszyscy gracze(ci naprawdę poszkodowani) dostaną zwrot straconych pp.
Pozdrawiam!
Niedługo będą kolejne aktualizacje i nowości
Jednocześnie chciałem powiedzieć, że wszyscy gracze, którzy spotkali się z błędem przez który po zakupie z domku stracili pp a nie otrzymali zakupionego przedmiotu w ciągu kilku najbliższych dni dostaną zwrot pp.
Na ten moment błąd jest zlokalizowany, naprawiany i szukamy osób poszkodowanych, ale nie jest to szybki proces dlatego do trwa.
Następna sprawa, która nie ułatwia nam sprawy i wydłuża ten proces to spora liczba graczy, która wykorzystuje fakt wystąpienia tego błędu próbując wyłudzać zwrot pp, dlatego wygląda tak a nie inaczej.
Podsumowując niedługo błąd będzie poprawiony a wszyscy gracze(ci naprawdę poszkodowani) dostaną zwrot straconych pp.
Pozdrawiam!